Kontaktai 736

Pagalba klientams, įsigijusiems bilietus šioje svetainėje, teikiama šiais kontaktais:

Elektroniniu paštu: [email protected]

 

Svetainę ir užsakymus administruoja:

„Aviaexperts“
45B West Wilmot st. 202, Richmond Hill
Kanada

736 thoughts on “Kontaktai

  1. Agnė parašė:

    Sveiki, greitu metu planuoju skristi į Vokietiją, su savimi vežtis planuoju daug kosmetikos priemonių, tokiu atveju turiu pirkti registruojamą bagažą? Nes rankinyje kaip suprantu iki 1l. skysčių tik galiu ir kokia registruojamojo bagažo kaina? Ką rekomenduotumėte užsisakyti papildomai norint vežtis su savimi daug kosmetikos. Ačiū!

    • Ieva parašė:

      Sveiki,

      Registruotą bagažą galite užsisakyti atliekant rezervaciją. Kaina priklauso nuo skrydžio krypties. Taip rankiniame bagaže galėsite gabenti tik iki 1l. skysčių.

  2. aras parašė:

    Sveiki,šeštadieny rezervavau bilietus spalio 26 dienai,gevau registracija ir bilietus internetu,tik dar iki šiandienos pinigai už bilietus nenuskaičiuoti nu saskaitos,gal ką neteisingai su apmokėjimu padariau?

    • Ieva parašė:

      Sveiki,

      Jums reikėtų kreiptis į savo bilietų pardavėją, dėl susiklosčiusios situacijos.

  3. Brigita parašė:

    Laba diena, ar galima į saloną įsinešti įrėmintą paveikslą?

    • Ieva parašė:

      Sveiki,

      Jeigu paveikslas atitinka 35x20x20 cm išmatavimus gabenti salone galėsite. Kitu atveju, galite paveikslą talpinti į 55x40x20 cm. 10kg rankinį bagažą, tačiau turėsite išsipirkti Priority paslaugą, tam kad galėtumėte lagaminuką įsinešti į saloną, kuriame būtų paveikslas.

  4. vidas parašė:

    laba diena rezervacija F15D5D i kaip suprantu i salona gali kiekvienas asmuo pasimti 35 x 20 x 20 cm o 55 x 40 x 20 cm reik priduoti i bagazo skyriu?koki bagaza papildomai galiu pasimti isipirkus antra rankinio bagazo vieneta ?

    • Monika parašė:

      Sveiki,

      Skrendant su Ryanair galite turėti du rankinius bagažus, tačiau neturint pirmenybinio įlaipinimo didesnįjį bagažą prie įlaipinimo vartų paims į bagažo skyrių NEMOKAMAI. Turint pirmenybinį įlaipinimą, galėsite į salono vidų įsinešti du rankinius bagažus.

  5. Rolandas parašė:

    Sveiki, kaip galima grąžinti bilietus? Keleivis susirgo plaučių uždegimu, skrydis po 5 dienų?

  6. Andrius.S parašė:

    Laba diena,

    Ar bilietas galioja jai i prieki neskrendu bet tik grizinesiu?

  7. Kristina parašė:

    Ar yra jusu padalinys Kaune ir ar gali ten atspauzdint bilietus Aciu

  8. Aistė parašė:

    Sveiki,

    jei dabar rankinis bagažas yra atiduodamas į bagažo skyrių ar jame vistiek negali būtų tokių daiktų kaip blakstienų tušas, dezodorantas, plaukų lakas ir pan.?

    • Monika parašė:

      Sveiki,

      Rankiniame bagaže negali būti skysčių didesnių nei 100ml talpos ir nedaugiau 10vnt.

      Higienos priemonės priskiriamos skysčiams: tušas, įvairūs kremai, kvepalai, rutuliniai dezodorantai, skystis kontaktiniams lęšiams, plaukų lakas (aerozolinis), plaukų lakas (skystas), plaukų želė, plaukų putos, dantų pasta, skysti akių šešėliai, skysta pudra, nagų lakas, lubrikantai, skutimosi putos, skystis po skutimosi, šampūnas, plaukų balzamas, plaukų kaukės, dušo želė, skystas muilas, lūpų dažai su teptuku, lūpų balzamas, burnos skalavimo skystis;

      Higienos priemonės nepriskiriamos skysčiams: pieštukiniai dezodorantai, birūs akių šešėliai, kompaktinė pudra, gabalinis muilas, lūpų dažai (kieto pavidalo), kūno talkas (bekvapis).

  9. Vygis parašė:

    Kaip sukontaktuoti su ryanair-skrydziai.lt? [email protected] i laiska neatsiliepe, +370 670 25962 nekelia ragelio.Klausimas liecia vietu uzsakyma skrydziui, nes vienas keliaujantis yra neigalus asmuo.

    • Monika parašė:

      Sveiki,

      Parašykite dar kartą laišką [email protected]
      Atsiprašome, bet dėl didelio skambučių srauto nespėjame atsiliepti į visus skambučius, prašome skambinti dar kartą darbo dienomis nuo 9val iki 18val.

  10. Birute Petrauskienė parašė:

    labas vakaras.

    Rugpjūčio 2 d.skridau iš Vilniaus į Stanstedo oro uostą.
    Skrydžio Nr. Z47GKQ.
    iš Stanstedo aerouosto turėjau bilietą į traukinį,
    KADANGI SKRYDIS VĖLAVO 2val 40 min, aš pavėlavau į traukinį,
    Labai norėčiau, kad man grąžintų pinigus už traukinio bilietą.

    Ačiū
    Su Pagarba
    Birutė Petrauskienė

    • Monika parašė:

      Sveiki,

      dėl susiklosčiusios situacijos Jums reikėtų kreiptis į savo bilietų pardavėją.

  11. Neringa parašė:

    Kaur pateikti prašymą kompensacijai gauti dėl atidėto skrydžio

  12. Jovita parašė:

    Sveiki,

    keliaujame kartu su vaikais (4 ir 6 metai) ir norime pasiimti kartu vieną automobilinį paaukštinimą ir vieną automobilinę kėdutę. Ką turime daryti? Ar pirkti kaip paildomą bagažą (kiek kainuoja), ar galime kažkurį variantą pasiimti į saloną?
    Vykstame su Ryanair kompanija.

    • Monika parašė:

      Sveiki,

      Vaikams automobilinė kėdutė gabenama nemokamai, tačiau ji turi būti priduota į bagažo skyrių.

  13. Ramunas parašė:

    Sveiki, kaip galeciau gauti saskaita uz biletus

  14. GALINA parašė:

    Laba diena isigijant bilietus rayner aviha kompanijoj ivyko klaida suauges zmogus buvo pazymėtas kaip vaikas o vaikas kaip suauges. Dabar registruojantis negalima yrasyti gimimo datos. Kaip isspresti sia problema

  15. Andžejus parašė:

    sveiki, ar 2018-08-11 skrydžiai iš berlyno į Vilnių neatšaukti, dėl streiko( berlyno laiku 14-30)

    • Ieva parašė:

      Sveiki,

      Dėl konkrečios savo rezervacijos Jums reikėtų kreiptis į savo bilietų pardavėją.

  16. Artūras parašė:

    Negavau bilieto nors turėjau gauti 10-09

    • Ieva parašė:

      Sveiki,

      Dėl skrydžio dokumentų reikėtų kreiptis į savo bilietų pardavėją.

  17. Rasa parašė:

    Laba diena, ar galima registracija atlikti oro uoste?

  18. Rasa parašė:

    Sveiki, savo 14m.sunui nupirkau bilietą kaip suaugusiajam negaliu atlikti „check in“. Kaip man elgtis? Ačiū.

  19. Artūras parašė:

    Kada gausiu bilietą šiandien pirkau bilietą apie 5 valandas ,bet jo dar negavau.Kada galėčiau tikėtis gauti bilietą?

    • Ieva parašė:

      Sveiki,

      Jeigu vykstate su Ryanair avia komapaniją, tai bilietai Jums bus atsiųsti likus 48val. iki skrydžio. Taip pat turite nepamiršti atlikti registracija į skrydį.

  20. marte parašė:

    laba. checkinn padarytas su ID kortele, bet as ja praradau ar galiu skristi su pasu?

    • Ieva parašė:

      Sveiki,

      Jums reikia pakeisti asmens dokumento duomenis savo rezervacijoje. Dėl šių pakeitimų Jums reikėtų kreiptis į savo bilietų pardavėją.

Klauskite mūsų

  

  

  

NORITE GAUTI RYANAIR NAUJIENAS? GERIAUSIUS SKRYDŽIŲ PASIŪLYMUS?