Ryanair bilieto keitimas 1 593

Bilieto keitimas – skrydžio datos keitimas

Skrydžio datos keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 4 val. iki skrydžio, išskyrus tuos atvejus, kai jau atlikta registracija į skrydį internetu*. Ryanair bilieto keitimas galimas internetu, per Ryanair skambučių centrą arba per sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių. Jei norite pakeisti ne visų biliete nurodytų keleivių skrydžio laiką, internetu to padaryti nepavyks, teks kreiptis į Ryanair skambučių centrą arba sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių.

Skrydžio datos keitimo mokestis skaičiuojamas skrydžiui į vieną pusę vienam keleiviui ir gali skirtis priklausomai nuo skrydžio laiko pagal sezoniškumą. Papildomai priskaičiuojamas turimo ir naujo bilietų kainų skirtumas. Jei naujo bilieto kaina mažesnė, skirtumas negrąžinamas. 

Bilieto keitimas – skrydžio maršruto keitimas

Skrydžio maršruto keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 4 val. iki skrydžio, išskyrus tuos atvejus, kai jau atlikta registracija į skrydį internetu*. Ryanair bilieto keitimas galimas internetu, per Ryanair skambučių centrą arba per sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių. Jei norite pakeisti ne visų biliete nurodytų keleivių skrydžio laiką arba jei vidinis skrydis keičiamas į tarptautinį, internetu to padaryti nepavyks, teks kreiptis į Ryanair skambučių centrą arba sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių.

Jei skrydžio į vieną pusę bilietas buvo panaudotas, atgalinio skrydžio maršruto keisti negalima (išskyrus, jei skrydis buvo atšauktas ar atidėtas daugiau nei 3 val. – tuomet kreipkitės į Ryanair atstovybę oro uoste).

Skrydžio maršruto keitimo mokestis skaičiuojamas skrydžiui į vieną pusę vienam keleiviui ir priklauso nuo sezoniškumo. Papildomai priskaičiuojamas turimo ir naujo bilietų kainų skirtumas. Jei naujo bilieto kaina mažesnė, skirtumas negrąžinamas.

Bilieto keitimas – keleivio vardo, pavardės keitimas

Keleivio vardo, pavardės keitimo mokestis skaičiuojamas vienam keleiviui viename užsakyme (t.y. biliete).

Keleivio vardo, pavardės keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 2 val. iki skrydžio, išskyrus tuos atvejus, kai jau atlikta registracija į skrydį internetu*. Ryanair bilieto keitimas galimas internetu, per Ryanair skambučių centrą arba per sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių.

Vardo keitimas negalimas, jei panaudotas bent vienas skrydžio segmentas iš užsakymo. Jei bilietą sudaro daugiau nei vienas skrydis, keleivio pavardės keitimas turi būti atliekamas visiems bilieto skrydžių segmentams.

*Jei keleivis jau užsiregistravo į skrydį internetu ir vėliau nori atlikti datos, maršruto ar vardo keitimus, reikia susisiekti su rezervacijų centru likus ne mažiau kaip dienai iki skrydžio ir atšaukti registraciją. Atšaukus registraciją, bilieto keitimai galimi įprasta tvarka – internetu per „Tvarkyti kelionę“ arba per sistemos, kurioje pirktas bilietas, administratorių.

DĖMESIO❗Perkantiems bilietą suteikiama galimybė per 24 val. ištaisyti klaidas parašytuose varduose, pavardėse ar pakoreguoti skrydį, jei apsiriko. Jei norite pakeisti skrydžio kryptį ar datą, tokiu atveju, mokamas tik skrydžių kainų skirtumas.

Jei bilietas pirktas per bilietų rezervavimo sistemą, dėl visų klausimų kreiptis į pasirinktos sistemos administratorių.

 Skrydžio keitimo mokestis – už vieną keleivį / skrydžiui į vieną pusę Užsakant internetu (nuo) Užsakant oro uoste (nuo)
Skrydžio keitimo mokestis
€35 – €65 €50 – €95
Rezervacijos mokestis – atliekant bilietų rezervaciją oro uoste €20 / £20
Keleivio vardo, pavardės keitimo mokestis  – už vieną keleivį visam bilietui €115 / £115 €160 / £160
Praleistas įlaipinimas į skrydį – mokestis galimas kai lieka ne daugiau nei 40 min. iki skrydžio ir ne vėliau nei 1 val. po skrydžio. Tuomet keleivis turi galimybę skristi kitu galimu reisu. €100 / £100
Valstybinės rinkliavos administravimo mokestis €20 / £17

 

Bilieto grąžinimas

Keleivio rimtos ligos ar mirties atveju nukentėjusio keleivio bei kartu su juo keliaujančių asmenų, nurodytų tame pačiame užsakyme, bilietas gali būti grąžintas arba pakeistas po aviakompanijos svarstymo ir sprendimo priėmimo už papildomą administracinį mokestį. Norint grąžinti bilietą dėl minėtų priežasčių reikia pateikti visus dokumentus, įrodančius priežastį, dėl ko nukentėjęs keleivis negali skristi. Jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.

1 593 thoughts on “Ryanair bilieto keitimas

  1. Keleive parašė:

    Sveiki, pirkome bilietus is Kauno I Londona ir atgal, bet atvykus prisireike isvykti anksciau nei uzsakyta grizimo data. Ar yra galimybe ta data pakeisti?

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Sveiki, galimybė yra. Rekomenduojame susisiekti su tiesioginiu pardavėju

  2. Aldeminas Baksa parašė:

    Laba diena, as Aldeminas Baksa ir Danute Trotiene esame nusipirke is Jusu bilietus skrydziui 09 Bal 2017 is Vilniaus i London (Stansted) ir atgalini 13. Bal 2017 i Vilniu 19val del rimtos priezasties norime pakeisti skrydzio data tai butu 23 Balandzio ir atgal 27Balandzio . Lauksiu Jusu atsakymo. Pagarbiai , A. Baksa

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Sveiki, susisiekite su tiesioginiu pardavėju elektroniniu paštu.

  3. Zaneta parašė:

    Sveiki,
    Norejau paklausti, jei lektuvas velavo 4val.30 min. , ar nepriklauso keleiviui kompensacija?
    Aciu
    pagarbiai
    Zaneta

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Sveiki,
      pagal oro linijų bendrovės Ryanair taisykles, jeigu jūsų skrydis atidėtas daugiau nei 2 valandoms, jūs turite du pasirinkimus. Jūs galite prašyti grąžinti sumokėtą įmoką arba atidėtą skrydį nemokamai pakeisti nauju.

  4. Zaneta parašė:

    Sveiki,
    Norejau paklausti, jei lektuvas velavo 4val.30 min. , ar nepriklauso keleiviui kompensacija?
    Aciu
    pagarbiai
    Zaneta

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Sveiki,

      pagal Ryanair taisykles, jeigu Jūsų skrydis atidėtas daugiau nei 2 valandoms, jūs turite du pasirinkimus. Jūs galite prašyti grąžinti sumokėtą įmoką arba atidėtą skrydį nemokamai pakeisti nauju.

  5. Kristina parašė:

    Laba diena.
    Geguzes 16 -ai dienai turiu nusipirkusi keturis bilietus i Alikante.,turejome skristi su tevais.Taciau tetis negali skristi,problemos su sirdimi.Rezervacijos i skrydi dar nera.Kaip pakeisti keleivio duomenis?Skristu kitas keleivis.Bilietai pirkti Ryanair.

  6. Brigita Burbaitė parašė:

    Laba diena,
    Kreipiuosi į jus dėl skrydžio datos keitimo dėl rimtos priežasties. Prieš keleta dienu užsisakiau keturis bilietus iš London Stansted oro uosto į Vilniu ir atgal. Dėl nenumatytos priežasties mano egzaminu data buvo pakeista, todėl man žūt būt reikia būti lietuvoje kitu laiku, nei aš pasirinkau. Gal galite patarti ar būtu įmanoma pakeisti mano tris turimus bilietus į viena nauja? Jei nežinote atsakymo į mano klausima, gal galite Duoti kontaktus tu žmoniu, į kuriuos turiu kreiptis? Didelis ačiū iš anksto, tikiuosi greito atsakymo

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Sveiki, Brigita,

      visais klausimais dėl savo užsakymo Jūs turite kreiptis į savo bilietų pardavėjus. Jūsų atveju, greičiausiai Jums bus pasiūlyta skrydžio datos keitimo paslauga.

  7. Virginija parašė:

    Sveiki,

    Niekaip nepavyksta uzsiregistruoti, kazkokiu budu sumaisyti zmoniu statusai, suauges zmogus laikomas nepilnameciu ir atvirksciai.Kaip pakeisti , padekite!!!

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Sveiki, Virginija,

      Jūs turite kreiptis tiesiogiai į savo bilietų pardavėją dėl keleivių statusų pakoregavimo.

  8. Rasa parašė:

    Laba diena,
    skrydžio bilietus iš Kauno į Londoną ir atgal, pirko draugai Anglijoje. Taip susiklostė aplinkybės, kad skristi negalime. Pinigų, kaip suprantu, negražinate. Ar yra galimybė, čia, Lietuvoje, pakeisti skrydžio maršrutą ir laiką už tam tikrą mokestį.

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Rasa,
      taip, tokia galimybė yra. Susisiekite su agentūros, iš kurios pirkote bilietą, konsultantu.

  9. Tatjana parašė:

    Sveiki, kaip galėčiau pataisyti klaidą, užsakėm bilietus per brolio prisijungimą ir automatiškai jį išmetė kaip keleivį, nepastebėjom pirkom skrįdį dviem
    , kaip galėtume ar galėtume pakeist kuo skubiau kwliaujančio keleivio vardą pavardę? Ačiū

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Sveiki,
      kreipkitės į agentūros, iš kurios pirkote bilietą, konsultantą ir jis padės išspręsti šią problemą.

  10. klientas parašė:

    kodel taip pabrango jusu bilietu kainos is/i kopenhaga? budavo 10-20euru o dabar kaina 100-200eurai?kodel?

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Sveiki,
      ne mes nustatome bilietų kainas, tad pasakyti priežasčių negalime.

  11. RASA parašė:

    Turime didele problema,pavoge pinigine su visais dokumentais,tame tarpe ir tapatybes kortele,ar galima atideti kelione velesniam laikui,ir kokia bus kaina uz atidejima.Is anksto dekoju.Apie vagyste pranesta policijai.

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Sveiki, galimas skrydžio datos keitimas už papildomą mokestį. Rekomenduojame susisiekti su tiesioginiu pardavėju.

  12. Stasys parašė:

    Sveiki. Pirkau bilieta ir is ipratimo sumaisiau skridziu kripti nupirkau is anglijos I lietuva o norejau is lietuvos I anglija. Pastebejau tai iskart ir 20 min begije padariau pakeitimus ir vien uz pakeitima sumokejau 120 ir dar 50 uz bilietu kainu skirtuma. Klausimas yra kodel reikejo sumoket pakeitimo mokesti jei jusu tinklapi raso jei per 24val padarai pakeitimus reik sumoket tik biletu kainu skirtuma. Aciu uz atsakyma

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Sveiki, šiuo klausimu rekomenduojame susisiekti su tiesioginiais Ryanair atstovais.

  13. Adele parašė:

    Sveiki, kur tureciau kreiptis norint skubiai pakeisti bilieto data?

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Sveiki, Adele,

      turite kreiptis tiesiogiai į savo bilietų pardavėją. Jeigu bilietus įsigijote ryanair-skrdyziai.lt, parašykite mums el. paštu [email protected]

  14. Evita parašė:

    Sveiki siandien pirkom bilieta bet netycia irasem pavarde netokia vardas geras bet pavarde ne pakeitimas butu mokamas jei susisiektume per 24 val?

  15. Nijjole parašė:

    Jus man atsakete- tokiu atveju bilietas gali būti grąžintas po aviakompanijos svarstymo ir sprendimo priėmimo už papildomą administracinį mokestį. Jums reikia pateikti visus dokumentus, įrodančius priežastį, dėl ko nukentėjęs keleivis negali skristi. Jums reikėtų susisiekti su svetaine, kurioje pirkote bilietus.
    O koks administracinis mokestis? Ir kaip as galiu prasyti is drauges, kuriai ankologija, kad ji man pateiktu dokumentus, juk tai baisu… Be to as pirkau per ryanair svetaine, angliskai deja nekalbu, kaip man susisneketi?
    Su pagarba Nijole

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Nijole,
      ne mes nustatome pinigų grąžinimo, bilietimų keitimo ir pan. tvarką. Dėl pinigų grąžinimo Jūs turite kreiptis tiesiogiai ten, kur pirkote bilietus, todėl patariame susirasti žmogų, kuris galėtų padėti išspręsti šią problemą.

  16. Rita parašė:

    Laba diena,

    Mano sesuo su seima skrenda is Kopenhagos i Kauna liepos 18 d. Noriu rezervuoti bilieta savo nepilnametei dukrai, Ka dji skristu kartu su jais (is Kepenhagos i Kauna). Nes vienas nepilnametis vaikas negali skristi. Kaip man rezervuoti 1 bilieta nepilnameciui vaikui?

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Rita,
      turėtumėte pirkti bilietą vaikui kaip suaugusiajam ir tuomet kreiptis į bilietų pardavėją dėl vaiko prijungimo prie Jūsų užsakymo.

  17. Nijole parašė:

    Laba diena,
    Pirkau draugei ir jos puseserei bilietus i Kaunas-Pafosas kovo 30 dienai, ir atgal pirkau viena bilieta draugei atgal, o antra dar ziurinejau, kada bus pigiau. Taciau drauge paskambino ir pranese labai liudna zinia, kad jai diognazavo rimta kepenu liga ir skristi ji zinoma negales. Ka man daryti siu atveju? kaip galeciau susigrazinti nors dali bilietu kainos?
    Aciu uz greita atsakyma, su Pagarba Nijole

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Nijole,
      tokiu atveju bilietas gali būti grąžintas po aviakompanijos svarstymo ir sprendimo priėmimo už papildomą administracinį mokestį. Jums reikia pateikti visus dokumentus, įrodančius priežastį, dėl ko nukentėjęs keleivis negali skristi. Jums reikėtų susisiekti su svetaine, kurioje pirkote bilietus.

  18. Deimante parašė:

    Sveiki, per klaida surasiau dviems keleiviams tuos pacius ID korteles duomenis.Kaip butu galima pakeisti vieno keleivio ID korteles duomenis? Ar nebutina keisti?

    • ryanair-skrydziai.lt parašė:

      Sveiki,
      ID duomenys turi sutapti su bilieto duomenimis. Ryanair bilieto keitimas galimas internetu, per Ryanair skambučių centrą. Pats pakeisti informacijos nebegalėsite.

  19. GIGI parašė:

    Sveiki, norėjau paklausti ar ID galiojimo laiko pakeitimas biliete yra mokama paslauga?

  20. Indre parašė:

    Sveiki, dariau check in ir uzrasiau dviem seserim ir sumaisiau ju pasus ir vienai mergaitei uzrasiau kitos sesers duomenis. Ka daryt?

Klauskite mūsų

  

  

  

NORITE GAUTI RYANAIR NAUJIENAS? GERIAUSIUS SKRYDŽIŲ PASIŪLYMUS?