Sveiki, noriu pasiteirauti del keliones su katinu.Argalima veztis rankiniame bagaze ir tikriausiai reikia pirkti jam bilieta.Turi dokumentus ir visa kita, aciu.
Labas vakaras,
Kuomet keliauja kūdikis/vaikas, nemokamai galima vežtis 2 kūdikio/vaiko įrangos vienetus:
✔ vežimėlį (pushchair);
✔ automobilinę kėdutę (car seat) arba kelioninę lovelę (travelcot), arba automobilio
Atminkite, kad kūdikių/vaikų įranga registruojama su kitu bagažu ir gabenami nemokamai, jei biliete nurodyta, kad lėktuvu keliauja kūdikis/vaikas.
Sveiki,
ar įmanoma atgauti pinigus už bilietus į Paryžių, kai ten tokia nerami situacija.
Turim išskisti penktadienį (11 mėn 20d.)Bilietai buvo pirkti prieš du mėnesius.
Lapkričio 8d. iš Kauno į Maltą skrydis FR8659 trunka 2h 20min, o atgal skrydis FR8658 lapkričio 15d. iš Maltos į Kauną trunka 4h 20min. Kodėl tokie trukmės skrydžio skirtumai?
Ernestai, kelionės trukmė yra vienoda. Ant įlaipinimo kortelių rašomas išvykimo ir atvykimo laikas vietos laiku. Maltoje yra viena valanda mažiau nei Lietuvoje.
neleidžia užregistruoti skrydžiui internetu dukrai 14metų, nes teigia, kad rezervavime ji nurodyta kaip suaugusi.o kada darau cek in rašo taip:Gimimo data: Nurodoma, kad keleivis yra suaugusysis, bet pagal įvesta gimimo datą paaiškėja, kad tai kūdikis arba vaikas.paaiskinkite kur turiu kreiptis
Ligita, kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei pirkote bilietą per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių.
neleidžia užregistruoti skrydžiui internetu vaiko ( 12 metų), nes teigia, kad rezervavime jis nurodytas kaip suaugęs. Neatsimenu tiksliai, bet vardas ir pavardė nurodyta gerai. Gal neteisingai įvestas kreipinys. Kur kreiptis dėl šio nesusipratimo ištaisymo ? Pavardės keisti nereikia.
Tomai, paskambinkite į centrinę Ryanair būstinę ar pasirinktos bilietų rezervavimo sistemos, per kurią pirkote bilietą, administratoriui, kad vaiko rezervaciją „pririštų“ prie kartu keliaujančio suaugusio keleivio rezervacijos.
Vladimirai, skrydžio datos keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 4 val. iki skrydžio. Keitimą galima padaryti internetu per „Manage booking“ arba per Ryanair skambučių centrą. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių.
Laba diena. Bilietai nupirkti, ar yra galimybe pakeisti datą į rugsėjo mėn. Skrydis turi būti rytoj, registracija dar neatlikta.
Sveiki,
Dėl informacijos keitimo reiktų kreiptis ten, kur pirkote bilietą.
Sveiki, noriu pasiteirauti del keliones su katinu.Argalima veztis rankiniame bagaze ir tikriausiai reikia pirkti jam bilieta.Turi dokumentus ir visa kita, aciu.
Sveiki,
gyvūnų gabentis skrendant su Ryanair negalima.
Labas,noriu paklausti,ar turiu pirkti bilieta suniukui jei veziuos transporteri rankose o ne priduosiu i bagazo skyriu
Rasa,
taip, bet kokiu atveju mokestis už gyvūną yra.
Ar bus kokiu problemu del vaiko vezimelio? Ar reikia uz ji papildomai moketi?
Labas vakaras,
Kuomet keliauja kūdikis/vaikas, nemokamai galima vežtis 2 kūdikio/vaiko įrangos vienetus:
✔ vežimėlį (pushchair);
✔ automobilinę kėdutę (car seat) arba kelioninę lovelę (travelcot), arba automobilio
Atminkite, kad kūdikių/vaikų įranga registruojama su kitu bagažu ir gabenami nemokamai, jei biliete nurodyta, kad lėktuvu keliauja kūdikis/vaikas.
Sveiki, ar galima rankiniame bagaze veztis zvejybine rite?
Sveiki,
Dėl ritės gabenimo problemų kilti neturėtų.
Sveiki, noriu paklausti, ar galima rankiniame bagaze veztis zvejybine rite?
Sveiki,
Dėl ritės gabenimo problemų kilti neturėtų.
Sveiki, ar galima rankiniame bagaže vežtis vienkartinius skustukus?
Viktorija, vienkartinius peiliukus rankiniame bagaže vežtis galima.
Pavardeje praleidau viena raide, jusu puslapyje to padaryti nepavyksta, nes pavarde pirma sarase. Kaip atitaisyti klaidą? Ar nebus per velu oro uoste?
Laima, susisiekite su centrine Ryanair būstine, kad pakoreguotų pavardę.
Aš bilietus pirkau tiesiogiai iš ryanair.com puslapio, tai į ką tada kreiptis?
Daiva, kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę ir suteiks jums daugiau informacijos.
Sveiki,
ar įmanoma atgauti pinigus už bilietus į Paryžių, kai ten tokia nerami situacija.
Turim išskisti penktadienį (11 mėn 20d.)Bilietai buvo pirkti prieš du mėnesius.
Daiva, dėl bilietų grąžinimo niuansų kreipkitės į savo bilieto pardavėją.
Laba diena,
Lapkričio 8d. iš Kauno į Maltą skrydis FR8659 trunka 2h 20min, o atgal skrydis FR8658 lapkričio 15d. iš Maltos į Kauną trunka 4h 20min. Kodėl tokie trukmės skrydžio skirtumai?
Ernestai, kelionės trukmė yra vienoda. Ant įlaipinimo kortelių rašomas išvykimo ir atvykimo laikas vietos laiku. Maltoje yra viena valanda mažiau nei Lietuvoje.
neleidžia užregistruoti skrydžiui internetu dukrai 14metų, nes teigia, kad rezervavime ji nurodyta kaip suaugusi.o kada darau cek in rašo taip:Gimimo data: Nurodoma, kad keleivis yra suaugusysis, bet pagal įvesta gimimo datą paaiškėja, kad tai kūdikis arba vaikas.paaiskinkite kur turiu kreiptis
Ligita, kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei pirkote bilietą per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių.
neleidžia užregistruoti skrydžiui internetu vaiko ( 12 metų), nes teigia, kad rezervavime jis nurodytas kaip suaugęs. Neatsimenu tiksliai, bet vardas ir pavardė nurodyta gerai. Gal neteisingai įvestas kreipinys. Kur kreiptis dėl šio nesusipratimo ištaisymo ? Pavardės keisti nereikia.
Tomai, paskambinkite į centrinę Ryanair būstinę ar pasirinktos bilietų rezervavimo sistemos, per kurią pirkote bilietą, administratoriui, kad vaiko rezervaciją „pririštų“ prie kartu keliaujančio suaugusio keleivio rezervacijos.
Sveiki, ar galima kažkaip nusipirktą bilietą gražinti ir kad būtų gražinti pinigai? jei galima kada vėliausiai galima bilietą gražinti?
Dariau, atsakymą apie bilieto grąžinimą rasite prie „Dažniausiai užduodamų klausimų“.
reikia pakeisti datos skrydi!ar galeciau tai padaryti lt.telef.numeriu?Aciu
Vladimirai, skrydžio datos keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 4 val. iki skrydžio. Keitimą galima padaryti internetu per „Manage booking“ arba per Ryanair skambučių centrą. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių.