Informacija dėl streiko Prancūzijoje nukentėjusiems keleiviams 429

Dėl birželio 11-12 d. vykusio Prancūzijos skrydžių (French Air Traffic) vykdytojų streiko buvo atšaukti kai kurie skrydžiai. Dėl šios priežasties centrinė Ryanair būstinė sulaukia daug klientų užklausų dėl pinigų grąžinimo, kompensacijų už nenumatytas išlaidas ir pan. Prašome nesiųsti užklausų iš naujo, jei nesulaukiate atsakymo. Į visas užklausas bus atsakyta šiek tiek vėliau. Ryanair atsiprašo už atsakymų vėlavimą, tačiau patikina, jog į užklausas bus atsakyta kaip galima greičiau.

429 thoughts on “Informacija dėl streiko Prancūzijoje nukentėjusiems keleiviams

1 5 6 7 8 9 11
  1. Juozapas parašė:

    Sveiki, nurodžiau neteisingą gmailą, negavau patvirtinimo laiško. nežinau kokį gmailą nurodžiau, todėl negaliu jo pakoreguoti. Kaip tai sutvarkyti? ačiū

    • Juozapai, jei negaunate laukiamo laiško, pasitikrinkite savo el.pašto dėžutės SPAM / Šlamštas aplanką. Jei ir čia laiško su bilieto pirkimo patvirtinimu nerandate, gali būti, kad vesdami duomenis tikrai padarėte klaidą įrašydami kontaktinį el.pašto adresą. Tokiu atveju, jei pirkote bilietą per Ryanair svetainę, bandykite pakoreguoti el.pašto adresą per „Manage booking“ arba kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei pirkote bilietą per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių.

  2. Rugilė Sabaliauskaitė parašė:

    Sveiki, nuo kokio amžiaus galima skristi be suaugusiųjų palydos? Ar gali kilti problemų jei skrendančiam asmeniui 17? Iš anksto dėkoju už atsakymą :)

    • Rugile, be suaugusiųjų palydos galima keliauti nuo 16 metų. Tačiau, jei nepilnametis asmuo keliauja į šalį, kuri nėra Šengeno zonoje, bus reikalingas ir vieno iš tėvų sutikimas, patvirtintas notaro.

    • Tomas parašė:

      Laba diena,

      Prieš aštuonius mėnesius pirkome bilietus (2 suaugę ir 1 vaikas 7 metų) iš Kauno į Alikantę, skrydis turėtų būti gegužės 31 d. ir iš Alikantės į Kauną birželio 16 d., tačiau susidarė tokia situacija, kad dėl sveikatos 2 suaugę skristi nebegali. Norėtume pasiteirauti ar vaiką galima priskirti prie kito suaugusiojo asmens, nes tais pačiais lėktuvais skrenda giminaitė. Kaip viską reikėtų sutvarkyti, kad nekiltų neaiškumų Kauno ir Alikantės oro uostose. Kaip tokiu atveju reikėtų chek in vaiko bilietą. Bilietai buvo prikti internetu iš ryainair tinklalapio.

  3. Daiva parašė:

    Ar reikia versti sutikima del nepilnamecio vaiko isvykimo( notaro ) I anglu kalba(skrenda I Londona)

  4. Sandra parašė:

    Sveiki, pirkai ryanair bilietus 02.03 raso kad yra rezervuoti ir sumoketi. Bet antram mailo laiske radau activation link ir raso kad iki 30 dienu turejau aktyvuoti.As nemaciau kito laisko, ar galesiu iskristi 06.04 kaip planavau? Arbilietai nebegalios?

    • Sandra, galbūt rašoma apie galimą išankstinę registraciją, likus 30 dienų iki skrydžio? Jei esate nusipirkusi bilietus, problemų dėl jūsų skrydžio kilti neturėtų.

  5. Egidijus Jagminas parašė:

    Laba diena, norėjau pasiteirauti ką daryti, ar kur kreiptis toliau, susidarius mano situacijai.
    Turėjome skristi i Kretą poilsinę kelionę per kelionių agentūrą UAB MEGANORA ( pasirink sparnus). Viską susimokėjome iš anksto. Susidarius netikėtoms aplinkybėms dėl mano ligos (esu neįgalus judantis neįgaliojo vežimėliu, stuburo trauma). Sutartį nutraukėme gavome, atsakymą kad pinigai bus grąžinti, agentūra grąžino kolkas tik už viešbutį dalį pinigų, dėl skrydžio bilietų, jau antras mėnuo neatgauname pinigų. Skambiname , rašome į agentūrą, mums atsakė, kad iš ryanair gavome patvirtintą atsakymą, kad artimiausiu 5-7d. laikotarpiu bus grąžinti pinigai. Bet tai jau tęsesi antras mėnuo?
    Ar galėčiau sužinoti, kodėl taip ilgai reikia laukti?
    P.S.pasak Ryanair taisyklių, jeigu keleivis nebegali keliauti dėl ligos ar sunkesnės sveikatos būklės, įvertinus situaciją, pinigai gali būti grąžinami. Užpildykite paraišką dėl pinigų grąžinimo. Turėsite prisegti įrašą (gydytojo), kuris įrodo, jog keleivis negali skristi. Tuomet pareiškimas bus svarstomas. Viską šitą susitvarkėme ir pridavėme.
    Svarstymas įvyko, nutartis pasirašyta grąžinti už skrydį pinigus, bet patiems organizatoriams kyla klausimų kodėl taip ilgai užtruko? Vis primena, gauna atsakymą, kad atsiprašome, tikrai pervesime ir kas kart per 5-7d.
    Nesuprantu ar čia organizatoriai, ar Jūsų kompanijoje vyksta jau antras mėnuo tokie nesusipratimai.

    Pagarbiai,
    Egidijus Jagminas

  6. as parašė:

    Sveiki kaskokiu budu issitryne is mano pasto skrydzio rezervacijos numeris .kokiu budu galeciau ji suzinoti? Nes ta diena negaliu skristi.noriu apkeisti datas.ir reikia rezervacijos numeri zinoti.aciu labai

  7. Rūta parašė:

    Sveiki,
    Pirkau iš anksto bilietus skrydžiui, o dabar jie kainuoja pigiau…
    Kodėl taip nutinka?
    Kitas klausimas: Ar galiu pakeisti išsipirktas sėdėjimo vietas į kitas?

    • Rūta, bilietų kainos nuolat gali keistis. Priklauso ir nuo vietų likusių lėktuve, ir nuo pirkimo datos.
      Dėl vietų pakeitimo kreipkitės tiesiogiai į savo bilieto pardavėją.

  8. Rūta parašė:

    Sveiki,
    gal galėtumėte patarti, kaip geriausia iš Varšuvos pasiekti Modlino oro uostą?
    Ar rankiniame bagaže galima vežtis maisto produktus?

    • Rūta, kaip patekti į Varšuvos Modlino oro uostą, informacijos ieškokite čia.
      Maisto produktus galite vežtis. Jei produktai skystos ar tirštos konsistencijos, gabenkite pagal skysčių gabenimo rankiniame bagaže taisykles.

  9. Aurelija parašė:

    Sveiki ar tikrai nekils nes net ant bilieto raso Mr Aurelija ar man cia tikrai nereikia nko keist ar per patikra pereisiu tvarkingai?

  10. Aurelija parašė:

    Sveiki rasau tokiu klausimu pirkau bilieta is skotijos i lietuva balandzio 30 d. Bilieta uzsisakinejau lietuviskai viskas buvo rasoma nemaciau kad galima pasirinkti anglu kalba manes prase pateikti kreipini ponia ponas ar panele buvo visos trys pirmos raides P raide negalvodama paspaudziau pirma P raide atejo laikas kai jau galiu chekint bilieta ir ziuriu prie bilieto yra Mr parasyta ka man daryti kur man kreiptis kad butu pakeista dienos bega o vis dar neturiu atspauzdinto bilieto.aciu uz info

  11. Ruta parašė:

    Sveiki,
    noriu pirkti bilietą skrydžiui iš Varšuvos. Kaina rašoma zlotais ir nerandu, kur būtų galima pakeisti į mokėjimą eurais. Ar Ryanair galės nuskaičiuoti zlotus iš kreditinės, kurioje yra eurai? Kokie papildomi mokesčiai už tai ir priskaičiuojami?

  12. Vanda parašė:

    Ar galima rankiniame bagaze veztis sketi?

  13. Vanda parašė:

    Laba diena.
    2016 04 23 skrendame i Roma. Su mumis skrenda 17m brolio dukra. Ar reikia tureti jos tevu sutikima?

  14. Nika parašė:

    Sveiki, skrendame i Londona, sakykite ar ilaipinimo dokumentas tai ir yra bilietas? Daugiau nieko nereikia sviesti? Uztenka paso ir ilaipinimo dokumento?

  15. Valdas parašė:

    Laba diena, po kelių dienų išskrendame į Romą. Skrendame trys asmenys- du suaugę ir kūdikis.Kai žmona darė registraciją skrydžiui (check iną ), asmenis surašė atsitiktine tvarka. Įlaipinimo kortelėje vaiką priskyrė sėdėti su manimi, tai yra tėvu. Ar galės vaikas sėdėti kartu su mama, ar yra kažkokie reikalavimai, kad turi sėdėti su tuo, prie kurio yra priskirtas? Taip pat skiriasi vietos- 126 eilė 29E vieta ir 127 eilė 29F vieta, ar galima bus susikeisti su kitu keleiviu (aišku jeigu geranoriškai sutiks), kad mes galėtume sėdėti greta?

    • Valdai, jūsų vietos yra 29E ir 29F, kurios yra šalia. Tad viskas tvarkoje, sėdėsite kartu. Jei reikės, galėsite su žmona pasikeisti vietomis, kur dvi vietos atsisės (žmona su vaiku), o jūs galėsite pereiti į žmonos vietą, kur viena vieta. Taip pat, jei susitarsite su keleiviais, kurie sėdės šalia, galbūt pavyks jums susikeisti vietomis ir visa šeimyna galėsite sėdėti kartu.

  16. egle parašė:

    Laba diena, pirkau bilietus i Norvegija, negavau i el pasta rezervacijos nr. patvirtinimo nr. ka tokiu atveju daryti(pinigai nuskaityti)? Jeigu galit parasykit ryanair kontaktus (tel. nr) kur galeciau paskambint. Ačiū

    • Egle, jei pinigai nuo sąskaitos nuskaičiuoti, vadinasi, bilietas yra nupirktas.
      Kuomet negaunate laukiamo laiško, visuomet pasitikrinkite savo el.pašto dėžutės SPAM / Šlamštas aplanką. Jei ir čia laiško su bilieto pirkimo patvirtinimu nerandate, gali būti, kad vesdami duomenis padarėte klaidą įrašydami kontaktinį el.pašto adresą. Tokiu atveju, jei pirkote bilietą per Ryanair svetainę, bandykite pakoreguoti el.pašto adresą per „Manage booking“ arba kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei pirkote bilietą per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių.

  17. Marius Jonytis parašė:

    Sveiki. Iškilo klausimas, ar galima į lėktuvą įsinešti gėlių puokštę, pavyzdžiui rožių?

  18. Monika parašė:

    Laba diena, pirkome bilietus iš Kauno – Birminghem ir Vilnius – Birminghem taip nutiko, kad vaikas susirgo ir nebegalime skristi.skrydis šiandieną check-in buvo padarytas. Ar yra kokia nors tikimybė kad bus grąžinti pinigai? Ar bent pakeisti datas?

    • Monika, pasak Ryanair taisyklių, jeigu keleivis nebegali keliauti dėl ligos ar sunkesnės sveikatos būklės, įvertinus situaciją, pinigai gali būti grąžinami. Užpildykite paraišką dėl pinigų grąžinimo. Turėsite prisegti įrašą (gydytojo), kuris įrodo, jog keleivis negali skristi. Tuomet pareiškimas bus svarstomas.
      Jei bilietus pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, tuomet kreipkitės į sistemos administratorių.

  19. Milda parašė:

    Per du kartus pirkau 4 bilietus Vilnius-Milanas ir atgal. Apie vien1 pirkimą gavau patvirtinimo laišką, o apie kitą (pirmesnį) – negavau. Tad nežinau, ar užsakymas patvirtintas.

  20. Juozapas Petrikaitis parašė:

    Sveiki, negavau nuorodos į savo pel.aštą. manau, kad jį nurodžiau neteisingai. kaip man jį pakeisti, kad gaučiau laišką?

    • Kuomet negaunate laukiamo laiško, visuomet pasitikrinkite savo el.pašto dėžutės SPAM / Šlamštas aplanką. Jei ir čia laiško su bilieto pirkimo patvirtinimu nerandate, gali būti, kad vesdami duomenis padarėte klaidą įrašydami kontaktinį el.pašto adresą. Tokiu atveju, jei pirkote bilietą per Ryanair svetainę, bandykite pakoreguoti el.pašto adresą per „Manage booking“ arba kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei pirkote bilietą per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių.

1 5 6 7 8 9 11

Klauskite mūsų

  

  

  

NORITE GAUTI RYANAIR NAUJIENAS? GERIAUSIUS SKRYDŽIŲ PASIŪLYMUS?