Ryanair bilieto keitimas 1 593

Bilieto keitimas – skrydžio datos keitimas

Skrydžio datos keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 4 val. iki skrydžio, išskyrus tuos atvejus, kai jau atlikta registracija į skrydį internetu*. Ryanair bilieto keitimas galimas internetu, per Ryanair skambučių centrą arba per sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių. Jei norite pakeisti ne visų biliete nurodytų keleivių skrydžio laiką, internetu to padaryti nepavyks, teks kreiptis į Ryanair skambučių centrą arba sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių.

Skrydžio datos keitimo mokestis skaičiuojamas skrydžiui į vieną pusę vienam keleiviui ir gali skirtis priklausomai nuo skrydžio laiko pagal sezoniškumą. Papildomai priskaičiuojamas turimo ir naujo bilietų kainų skirtumas. Jei naujo bilieto kaina mažesnė, skirtumas negrąžinamas. 

Bilieto keitimas – skrydžio maršruto keitimas

Skrydžio maršruto keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 4 val. iki skrydžio, išskyrus tuos atvejus, kai jau atlikta registracija į skrydį internetu*. Ryanair bilieto keitimas galimas internetu, per Ryanair skambučių centrą arba per sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių. Jei norite pakeisti ne visų biliete nurodytų keleivių skrydžio laiką arba jei vidinis skrydis keičiamas į tarptautinį, internetu to padaryti nepavyks, teks kreiptis į Ryanair skambučių centrą arba sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių.

Jei skrydžio į vieną pusę bilietas buvo panaudotas, atgalinio skrydžio maršruto keisti negalima (išskyrus, jei skrydis buvo atšauktas ar atidėtas daugiau nei 3 val. – tuomet kreipkitės į Ryanair atstovybę oro uoste).

Skrydžio maršruto keitimo mokestis skaičiuojamas skrydžiui į vieną pusę vienam keleiviui ir priklauso nuo sezoniškumo. Papildomai priskaičiuojamas turimo ir naujo bilietų kainų skirtumas. Jei naujo bilieto kaina mažesnė, skirtumas negrąžinamas.

Bilieto keitimas – keleivio vardo, pavardės keitimas

Keleivio vardo, pavardės keitimo mokestis skaičiuojamas vienam keleiviui viename užsakyme (t.y. biliete).

Keleivio vardo, pavardės keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 2 val. iki skrydžio, išskyrus tuos atvejus, kai jau atlikta registracija į skrydį internetu*. Ryanair bilieto keitimas galimas internetu, per Ryanair skambučių centrą arba per sistemos, kurioje pirkote bilietą, administratorių.

Vardo keitimas negalimas, jei panaudotas bent vienas skrydžio segmentas iš užsakymo. Jei bilietą sudaro daugiau nei vienas skrydis, keleivio pavardės keitimas turi būti atliekamas visiems bilieto skrydžių segmentams.

*Jei keleivis jau užsiregistravo į skrydį internetu ir vėliau nori atlikti datos, maršruto ar vardo keitimus, reikia susisiekti su rezervacijų centru likus ne mažiau kaip dienai iki skrydžio ir atšaukti registraciją. Atšaukus registraciją, bilieto keitimai galimi įprasta tvarka – internetu per „Tvarkyti kelionę“ arba per sistemos, kurioje pirktas bilietas, administratorių.

DĖMESIO❗Perkantiems bilietą suteikiama galimybė per 24 val. ištaisyti klaidas parašytuose varduose, pavardėse ar pakoreguoti skrydį, jei apsiriko. Jei norite pakeisti skrydžio kryptį ar datą, tokiu atveju, mokamas tik skrydžių kainų skirtumas.

Jei bilietas pirktas per bilietų rezervavimo sistemą, dėl visų klausimų kreiptis į pasirinktos sistemos administratorių.

 Skrydžio keitimo mokestis – už vieną keleivį / skrydžiui į vieną pusę Užsakant internetu (nuo) Užsakant oro uoste (nuo)
Skrydžio keitimo mokestis
€35 – €65 €50 – €95
Rezervacijos mokestis – atliekant bilietų rezervaciją oro uoste €20 / £20
Keleivio vardo, pavardės keitimo mokestis  – už vieną keleivį visam bilietui €115 / £115 €160 / £160
Praleistas įlaipinimas į skrydį – mokestis galimas kai lieka ne daugiau nei 40 min. iki skrydžio ir ne vėliau nei 1 val. po skrydžio. Tuomet keleivis turi galimybę skristi kitu galimu reisu. €100 / £100
Valstybinės rinkliavos administravimo mokestis €20 / £17

 

Bilieto grąžinimas

Keleivio rimtos ligos ar mirties atveju nukentėjusio keleivio bei kartu su juo keliaujančių asmenų, nurodytų tame pačiame užsakyme, bilietas gali būti grąžintas arba pakeistas po aviakompanijos svarstymo ir sprendimo priėmimo už papildomą administracinį mokestį. Norint grąžinti bilietą dėl minėtų priežasčių reikia pateikti visus dokumentus, įrodančius priežastį, dėl ko nukentėjęs keleivis negali skristi. Jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei bilietą pirkote pasirinktoje bilietų rezervavimo sistemoje, kreipkitės į sistemos administratorių.

1 593 thoughts on “Ryanair bilieto keitimas

1 4 5 6 7 8 37
  1. Ieva parašė:

    Laba diena,

    Pirkau bilietus per ryanair svetaine i abi puses, Londonas – Kaunas ( atgal Kaunas- Londonas). Taciau salygos pasikeite ir nebegaliu isvykti is Kauno atgal i Londona. Internetu meginau ziureti kiek kainuoja bilieto dienos pakeitimas, radau kaina nuo 30 iki 60 Euru, taciau kai bandziau keisti rezervacija kainas man pateikia visai kitas… Tai kaip cia suprasti? Kaina gaunasi panasiai ta pati kaip pirkti vel nauja bilieta… Tai kokiu atveju galioja sios nurodytos kainos 30-60 Eu?
    Aciu uz atsakyma

  2. Vytautas parašė:

    Sveiki, imone birzelio men. isigijo 2 bilietus skrydziui i Kelna lapkricio menesiui kartu su draudimu Travel Insurance Plus. Per si laikotarpi vienas zmogus is imones isejo. Ar turint mineta draudima galimas nemokamas 1-o bilieto Pavardes keitimas ?

  3. Justina parašė:

    Sveiki,

    Gal galit pagelbeti, pirkau vakar skrydi is Milano i Vilniu, bet dabar man netinka skrydzio diena, kaip as ja galiu pasikeisti.??
    Skrysdzio patvirtinima el.pastu neatsiunte, o pinigus nu osaskaitos tai nueme :(

    Dekui uz patarima

    • Justina, yra galimybė per parą nuo bilieto pirkimo momento pakoreguoti skrydį. Dėl keitimo reikia paskambinti į centrinę Ryanair būstinę. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių.
      Kuomet negaunate laukiamo laiško, visuomet pasitikrinkite savo el.pašto dėžutės SPAM / Šlamštas aplanką. Jei ir čia laiško su bilieto pirkimo patvirtinimu nerandate, gali būti, kad vesdami duomenis padarėte klaidą įrašydami kontaktinį el.pašto adresą.

      • Justina parašė:

        Dekui uz atsakyma.

        paste i spam tikrai nepakliuvo, nes tikrinau, o el.pastas tikrai gerai uzrasytas, nes pries si bilieta, pirkau kita ir viskas buvo gerai, atejo i pasta patvirtinimas.

        • Zivile parašė:

          Sveiki.Skrendu su dukra kuriai 8metai, bilieta pirkdama vietoje vaiko pasirinkau paauglys,dabar neduoda registruotis online.Niekaip nerandu kaip susisiekti su sistemos administratoriumi,gal zinote kokiu numeriu paskambinti is Anglijos.Aciu

          • Živile, jei bilietus pirkote ryanair.com svetainėje, skambinkite į centrinę Ryanair būstinę, kad vaiko rezervaciją „pririštų“ prie kartu keliaujančio suaugusio keleivio rezervacijos. Jei bilietus pirkote šioje ryanair-skrydziai.lt svetainėje, skambinkite tel. 8 600 26763.

  4. IGnas parašė:

    Laba diena, pirkau bilieta ir pasirinkau “residence“ uk o turejau pazymet kad don’t insure me ar imanoma susigrazint tuos pinigus uz ta draudima ir padaryt DONT INSURE ME? ACIU

    • Ignai, už įsigytas Ryanair paslaugas pinigų grąžinti galimybės nėra.

      • Linas parašė:

        Labas vakaras,

        nusipirkome kelionę į Tenerifę, skrydis iš Varšuvos Modlin oro uosto (kovo 1-12 dienomis). Iki oro uosto vyksime nuosavu automobiliu. Kokia tvarka su automobilių stovėjimo aikštele? Kadangi kelionės trukmė yra 12 dienų, tai automobilį paliekame tolimesnėje automobilių aikštelėje (kas skrenda ilgesniam laikui). Ar reikia užsisakyti paslaugą, kad mus paimtu nuo stovėjimo aikštelės?

        • Linai, palikus automobilį ilgalaikėje stovėjimo aikštelėje Modlino oro uoste, keleiviams suteikiamas nemokamas pervežimas iki oro uosto ir atgal. Dėl papildomos informacijos, rezervacijos, susisiekite su paslaugų tarnyba, atsakinga už automobilių stovėjimo aikštelę.

          • Saulius parašė:

            O taisykles Jūs specialiai surašote taip, kad nieks nesuprastų?

            Bilietas tik užbookintas, bet neišsiimtas, net ir negali būti išsiimtas, negalioja dokumentas. Jūsų nuostabi kompanija, aišku, vistiek nuskaitys už bilietą iš sąskaitos, ar kaip nors galima to išvengti?

          • Sauliau, perkant bilietus, asmens dokumento duomenų niekur vesti nereikia, tad dokumentas galiojantis ar ne, skirtumo nėra. Svarbiausia registruotis į skrydį su galiojančiu asmens dokumentu, su kuriuo ir keliausite.

  5. Jurgita parašė:

    Laba diena,
    yra pirktas bilietas skrydžiui iš Waršuvos į Fuertoventurą ir atgal ( 11 01 -11 08). Ar galėčiau šį bilietą pakeisti į bilietus į Londoną ir atgal dviems asmenims su priemoka skrydžiui iš Vilniaus. Jeigu yra galimybė keisti bilietą ką turėčiau daryti.
    Jurgita

    • Jurgita, jei bilietus pirkote per ryanair.com, juos keisti galima internetu per „Manage booking“. Jei bilietas pirktas per bilietų rezervavimo sistemą, dėl visų klausimų kreiptis į pasirinktos sistemos administratorių.

  6. Renata parašė:

    Laba diena, Šiandien pirkau bilietą iš Lanzarotės į Londoną per Ryanair internetinį puslapį , padariau klaidą pildydama savo pavardę, sukeičiau 2 raides vietomis: antrą raidę su trečia. Jūsų puslapyje radau, kad „Nuo 2013 m. lapkričio 1 d. perkantiems bilietą suteikiama galimybė per parą ištaisyti klaidas parašytuose varduose, pavardėse ar pakoreguoti skrydį, jei apsiriko.“ o kai nueinu į Ryanair puslapį randu, kad už pavardės koregavimą manęs prašo 110 EUR. Tai man tikrai reikės mokėti 110 eur už savo žioplą klaidą? Tai man dabar reik skambinti į Dubliną, į Ryanair atstovybę ir tai padaryti per parą nuo bilieto pirkimo??

    • Renata, taip. Pasiskambinkite į centrinę Ryanair būstinę dėl pavardės pakoregavimo. Jei pirkote bilietą per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių.

  7. Renata parašė:

    Laba diena,
    Šiandien pirkau bilietą iš Lanzarotės į Londoną , padariau klaidą pildydama savo pavardę, sukeičiau 2 raides vietomis: antrą raidę su trečia. Jūsų puslapyje radau, kad „Nuo 2013 m. lapkričio 1 d. perkantiems bilietą suteikiama galimybė per parą ištaisyti klaidas parašytuose varduose, pavardėse ar pakoreguoti skrydį, jei apsiriko.“ o kai nueinu į Ryanair puslapį randu, kad už pavardės koregavimą manęs prašo 110 EUR. Tai man tikrai reikės mokėti 110 eur už savo žioplą klaidą?

    • Renata, kuo skubiau susisiekite tiesiogiai su savo bilieto pardavėju. Internetu nepakoreguosite.

    • Alvydas Laukys parašė:

      Laba diena, vakar pirkau bilietą ir ji atsiųsta i el. pasta netyčia istryniau. Kaip galėčiau pakartotinai gauti bilietą.
      Dekui

      • Alvydai, jei bilietą pirkote ryanair.com svetainėje, bandykite atsisiųsti iš naujo bilieto užsakymo patvirtinimą per „Manage booking“ pasirinkę opciją, nereikalaujančią rezervacijos numerio. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių.

  8. Andrius Greblikas parašė:

    Sveiki, perkau zmonai bilieta internetu, ir per klaida irasiau mergautine pavarde. ar praleis skrydziu kontrole su gimimo l;iudijimu, santuokos liudijimu. ar reik kazko ypatingo? dekui

    • Andriau, keleivio vardas ir pavardė turi būti nurodyti taip kaip nurodyta asmens dokumente, su kuriuo registruojamasi į skrydį. Reikia pakeisti pavardę.

      • Andrius parašė:

        jau ji padare check-in, jei pateiks visus dokumentus, paso reg.nr ir asmens kodas tai lieka tas pats, gal nesudarytu keblumu?

        • Andriau, taisyklės visiems yra vienodos. Žmona gali būti neįleista į skrydį. Pasiskambinkite į centrinę Ryanair būstinę dėl problemos išsprendimo. Jei pirkote bilietą per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į tos sistemos administratorių.

          • Andrius parašė:

            mes pirkom bilieta internetu…ryanair.com, kaip galima butu surasti administratoriu? dekui uz informacija

          • Skambinant iš Lietuvos: +448712460000 (skambučio kaina 10 pensų už minutę. Skambučiai iš mobiliųjų telefonų ar kitų tinklų gali kainuoti daugiau. Skambučių centro darbo laikas (Didžiosios Britanijos laiku): nuo pirmadienio iki penktadienio 9:00 – 18:00 val., šeštadieniais 10:00 – 17:00 val., sekmadieniais 11.00 – 17.00.

  9. Remigijus parašė:

    AS bilieta pirkau rynair.com svetaineje,bet ten niekur neradau elektronoinio pasto adreso

    • Remigijau, reikia paskambinti į Ryanair ir jie pasakys, kaip elgtis.
      Skambinant iš Lietuvos: +448712460000 (skambučio kaina 10 pensų už minutę. Skambučiai iš mobiliųjų telefonų ar kitų tinklų gali kainuoti daugiau. Skambučių centro darbo laikas (Didžiosios Britanijos laiku): nuo pirmadienio iki penktadienio 9:00 – 18:00 val., šeštadieniais 10:00 – 17:00 val., sekmadieniais 11.00 – 17.00.

  10. Remigijus parašė:

    Sakykit prasau, kur turiu nusiusti pazyma del kritinio atvejo (ligos), kad kompanija apsvarstytu del bilieto grazynimo.

  11. Remigijus parašė:

    Dukra nusipirko bilieta is Kauno i Edinburga 4 rugsejo.Bet staiga susirgo , guli ligononej ir laukia sunki operacija.
    Ar galima grazint bilieta?
    Ar galimybe pakeist keliones data ir kiek tai kainuoja?

    • Remigijau, jei Jūsų dukra negali vykti į Edinburgą planuotu metu, galite keisti kelionės datą, tačiau tokiu atveju reikia sumokėti papildomą keitimo mokestį ir primokėti skirtumą, jei naujas bilietas yra brangesnis, tad bilieto keitimo kainą tiksliai galima pasakyti tik žinant, kuriuo metu Jūsų dukra galės keliauti. Bilietas yra negrąžinamas, tad atgauti už jį sumokėtus pinigus galima tik kritiniais atvejais (mirties ar labai rimto sveikatos sutrikimo). Galite mėginti kreiptis dėl bilieto grąžinimo į aviakompaniją, pateikdami dokumentus, kurie aiškiai parodytų, jog Jūsų dukra šiuo metu negali keliauti (tai gali būti pažyma iš ligoninės), ir aviakompanija jį apsvarstys.

  12. agnė parašė:

    laba diena. iki skrydzio liko maziau nei para. pastebejau kad pavardeje ivelta klaida. vietoj Veteikiene uzrasyta Veleikiene. ar reikia keisti bilieta?

  13. Viktorija parašė:

    Laba diena,
    Pirkome bilietus per http://www.ryanair.com
    Dabar atėjo laikas daryto check-in’ą, ir pastebėjome kad pavardėje klaidingai parašyta viena raidė, vietoj „i“, parašyta raidelė „y“.
    Ar būtina keisti bilietą? Check-in’o dar nepadarėme.
    Bučiau dėkinga už atsakymą…

  14. Justina parašė:

    Kaip keliones biliete pakeisti keliones dokumento (paso) duomenis?
    Skrido iš norvegijos su kelionės dokumentu,bet lietuvoje pasidarė naują pasą ir dabar reikia skristi atgal o duomenys biliete yra keliones dokumento?

  15. Vytautas Butkus parašė:

    Vasario mėnesį užsakiau skrydį Kaunas (KUN)-Comiso(CIY) 2014-09-03 su atgaliniu grįžimu Comiso(CIY) -Kaunas (KUN) 2014-09-14.
    Užsakymas buvo atliktas per „HappyFLY.lt. Gavome atsakymą iš jų kad skrydis užsakytas ir apmokėjimas gautas. Aviabilieto numeris QNID8H.
    Kadangi šiuo metu su šia kompanija negalime susisiekti kaip gauti patvirtinimą kad bilietai tikrai užsakyti ir įlaipinimo talonus.
    Dėkoju už atsakymą.

    • Vytautai, 2014.05.23 Lietuvos Respublikos Valstybinis turizmo departamentas sustabdė UAB „Happy Travel LT“ kelionių agentūros pažymėjimo galiojimą. Parašykite el.paštu [email protected] – galbūt pavyks ką nors padaryti.

      • ana parašė:

        Laba diena!
        Mes nuperkom biletus į Bristoli pirmin ir atgal 2014.10.03 ir 2014.10.20 vienam žmogui per ryanair.com svetaine, bet mums neišeina važioti to laiku ir norim pakeisti į kitos datos, kaip tai galima padaryti ir kiek mus tai kainos.
        Labai busiu dekinga už išsami atsakima.
        Su pagarba jusu kliente Ana

        • Ana, skrydžio datos keitimas galimas (jei yra laisvų vietų) likus ne mažiau nei 4 val. iki skrydžio. Keitimą galima padaryti internetu per „Manage booking“ (30 EUR/GBP) arba per Ryanair skambučių centrą (45 EUR/GBP). Skrydžio datos keitimo mokestis skaičiuojamas skrydžiui į vieną pusę vienam keleiviui. Papildomai priskaičiuojamas turimo ir naujo bilietų kainų skirtumas. Jei naujo bilieto kaina mažesnė, skirtumas negrąžinamas.

        • Aleksandr parašė:

          Добрый день. Заказал билет. Поменялись планы. до вылета еще больше месяца. Почему нельзя сдать билет?

  16. Cleo parašė:

    Sveiki, grizau su asmens grizimo dokumentu i LT, atgal i Vokietija griztu su nauju pasu. darant online check in nebuvo funkcijos pakeisti paso duomenis. ar nebus problemu orouoste?

    • Biliete ir registracijoje į skrydį nurodyta keleivio pavardė ir duomenys turi sutapti su galiojančiame asmens dokumente, su kuriuo keleivis skrenda, nurodytais duomenimis. Dėl pakoregavimo kreipkitės į centrinę Ryanair būstinę. Jei bilietą pirkote per pasirinktą bilietų rezervavimo sistemą, kreipkitės į sistemos administratorių.

  17. Igoris parašė:

    Aciu uz informacija.

  18. Igoris parašė:

    Santuokos liudijima turim pateikti oro uosto informacijoje ar kai vyksta laipinimas?
    Aciu.

  19. Igoris parašė:

    Tai as ir sakau kad jau kreipiausi ir simta kartu skaiciau tuos jusu klausimus ir jie man nieko nesako, paskambinau i ta centrine bustine +448712460000 siuo telefonu ir man sako kad nieko negali padaryti, tai ir noriu paklausti ka daugiau nieko negalima padaryti ar kaip? ar turiu pirkti nauja bilieta ar ka? ar galiu su tuo senu ir t.t.? ar galima gauti kaskokios pagalbos ir atsakymu i klausimus? buciau dekingas…

    • Turėtų pakakti parodyti santuokos liudijimą, kuriame matosi buvusi ir naujoji pavardės. Bet jei centrinė Ryanair būstinė jums nieko neišaiškino, tad garantijos neduodam.

  20. Igoris parašė:

    Laba diena,
    Norejau pasiteirauti ar galima skristi atgal po vestuviu su senu bilietu bet nauju dokumentu ir nauja pavarde?
    Bandziau skambinti nurodytu telefono numeriu bet ten niekas nieko negali padeti nes bilietas panaudotas jau i viena puse, ta ka mum reik daryti?
    Aciu uz pagalba…

1 4 5 6 7 8 37

Klauskite mūsų

  

  

  

NORITE GAUTI RYANAIR NAUJIENAS? GERIAUSIUS SKRYDŽIŲ PASIŪLYMUS?